Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 248,54 | 305,70 | 2,61 | |||||
500 | 304,86 | 374,98 | 5,22 | |||||
600 | 313,84 | 386,02 | 6,27 | |||||
700 | 326,12 | 401,13 | 7,31 | |||||
800 | 340,07 | 418,29 | 8,35 | |||||
900 | 353,17 | 434,40 | 9,40 | |||||
1000 | 386,12 | 474,93 | 10,44 | |||||
1100 | 401,71 | 494,10 | 11,49 | |||||
1200 | 415,63 | 511,22 | 12,53 | |||||
1300 | 428,75 | 527,36 | 13,58 | |||||
1400 | 442,68 | 544,50 | 14,62 | |||||
1500 | 456,61 | 561,63 | 15,66 | |||||
1600 | 470,56 | 578,79 | 16,71 | |||||
1700 | 484,49 | 595,92 | 17,75 | |||||
1800 | 497,60 | 612,05 | 18,80 | |||||
1900 | 505,75 | 622,07 | 19,84 | |||||
2000 | 521,33 | 641,24 | 20,89 | |||||
2500 | 586,88 | 721,86 | 26,11 | |||||
3000 | 658,20 | 809,59 | 31,33 | |||||
3500 | 726,24 | 893,28 | 36,55 | |||||
4000 | 817,40 | 1005,40 | 41,77 | |||||
4500 | 887,08 | 1091,11 | 46,99 | |||||
5000 | 955,93 | 1175,79 | 52,22 | |||||
6000 | 1092,81 | 1344,16 | 62,66 | |||||
7000 | 1232,16 | 1515,56 | 73,10 | |||||
8000 | 1393,00 | 1713,39 | 83,55 | |||||
9000 | 1529,05 | 1880,73 | 93,99 | |||||
10000 | 1666,75 | 2050,10 | 104,43 | |||||
15000 | 2396,58 | 2947,79 | 156,65 | |||||
20000 | 3109,87 | 3825,14 | 208,86 | |||||
25000 | 3824,83 | 4704,54 | 261,08 | |||||
30000 | 4553,84 | 5601,22 | 313,30 | |||||
35000 | 5267,96 | 6479,59 | 365,51 | |||||
40000 | 5997,79 | 7377,28 | 417,73 | |||||
45000 | 6712,74 | 8256,67 | 469,95 | |||||
50000 | 7416,12 | 9121,83 | 522,16 | |||||
55000 | 8149,28 | 10023,61 | 574,38 | |||||
60000 | 8862,57 | 10900,96 | 626,59 | |||||
65000 | 9592,40 | 11798,65 | 678,81 | |||||
70000 | 10304,04 | 12673,97 | 731,03 | |||||
75000 | 11014,04 | 13547,27 | 783,24 | |||||
80000 | 11747,19 | 14449,04 | 835,46 | |||||
85000 | 12457,18 | 15322,33 | 887,67 | |||||
90000 | 13190,32 | 16224,09 | 939,89 | |||||
95000 | 13901,96 | 17099,41 | 992,11 | |||||
100000 | 14613,60 | 17974,73 | 1044,32 |
Ulotki składane pozwalają zmieścić znacznie więcej treści niż ulotki proste, a dzięki złożeniu na pół zachowują poręczny, wygodny w użytkowaniu format. Wszystkie dostępne formaty ulotek składanych drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru.
Dla zachowania najwyższej jakości druku i wykończenia ulotek dbamy o każdy szczegół ich produkcji - na przykład przy grubszych papierach stosujemy dodatkowe bigowanie w miejscu złożenia ulotki.
Jeśli zależy Ci na wyjątkowym efekcie, spodoba Ci się dodatkowa opcja uszlachetniania ulotek.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.
WAŻNE! W przypadku gdy projekt ulotki zakłada pokrycie kolorem dużej płaszczyzny druku, dobrze jest zabezpieczyć powierzchnię druku folią matową lub błyszczącą. W przeciwnym wypadku w miejscu złożenia druku (grzbiet ulotki) farba będzie się ścierać (w szczególności dotyczy to ciemnych kolorów).