Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 373,74 | 459,70 | 3,56 | |||||
500 | 412,43 | 507,29 | 7,12 | |||||
600 | 431,72 | 531,02 | 8,54 | |||||
700 | 450,36 | 553,94 | 9,97 | |||||
800 | 469,66 | 577,68 | 11,39 | |||||
900 | 486,96 | 598,96 | 12,82 | |||||
1000 | 505,59 | 621,88 | 14,24 | |||||
1100 | 524,23 | 644,80 | 15,66 | |||||
1200 | 542,85 | 667,71 | 17,09 | |||||
1300 | 561,49 | 690,63 | 18,51 | |||||
1400 | 580,12 | 713,55 | 19,94 | |||||
1500 | 598,10 | 735,66 | 21,36 | |||||
1600 | 616,07 | 757,77 | 22,79 | |||||
1700 | 636,03 | 782,32 | 24,21 | |||||
1800 | 654,66 | 805,23 | 25,63 | |||||
1900 | 673,30 | 828,16 | 27,06 | |||||
2000 | 691,93 | 851,07 | 28,48 | |||||
2500 | 783,78 | 964,05 | 35,60 | |||||
3000 | 898,00 | 1104,54 | 42,72 | |||||
3500 | 991,16 | 1219,13 | 49,84 | |||||
4000 | 1084,98 | 1334,53 | 56,96 | |||||
4500 | 1177,49 | 1448,31 | 64,08 | |||||
5000 | 1270,66 | 1562,91 | 71,20 | |||||
6000 | 1478,04 | 1817,99 | 85,44 | |||||
7000 | 1663,71 | 2046,36 | 99,69 | |||||
8000 | 1872,43 | 2303,09 | 113,93 | |||||
9000 | 2058,75 | 2532,26 | 128,17 | |||||
10000 | 2244,42 | 2760,64 | 142,41 | |||||
15000 | 3215,56 | 3955,14 | 213,61 | |||||
20000 | 4190,63 | 5154,47 | 284,82 | |||||
25000 | 5164,41 | 6352,22 | 356,02 | |||||
30000 | 6132,92 | 7543,49 | 427,22 | |||||
35000 | 7105,36 | 8739,59 | 498,43 | |||||
40000 | 8077,16 | 9934,91 | 569,63 | |||||
45000 | 9027,89 | 11104,30 | 640,83 | |||||
50000 | 10000,34 | 12300,42 | 712,04 | |||||
55000 | 10971,48 | 13494,92 | 783,24 | |||||
60000 | 11943,93 | 14691,03 | 854,45 | |||||
65000 | 12917,69 | 15888,76 | 925,65 | |||||
70000 | 13888,82 | 17083,25 | 996,85 | |||||
75000 | 14861,28 | 18279,37 | 1068,06 | |||||
80000 | 15833,73 | 19475,49 | 1139,26 | |||||
85000 | 16783,81 | 20644,09 | 1210,47 | |||||
90000 | 17756,26 | 21840,20 | 1281,67 | |||||
95000 | 18727,39 | 23034,69 | 1352,87 | |||||
100000 | 19701,16 | 24232,43 | 1424,08 |
Ulotki składane pozwalają zmieścić znacznie więcej treści niż ulotki proste, a dzięki złożeniu na cztery części zachowują poręczny, wygodny w użytkowaniu format. Ulotki wielokrotnie składane to idealna forma przedstawienia obszernej oferty w elegancki sposób.
Wszystkie dostępne formaty ulotek składanych drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru. Dla zachowania najwyższej jakości druku i wykończenia ulotek dbamy o każdy szczegół ich produkcji - na przykład przy grubszych papierach stosujemy dodatkowe bigowanie w miejscu złożenia ulotki.
Jeśli zależy Ci na wyjątkowym efekcie, spodoba Ci się dodatkowa opcja uszlachetniania ulotek.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.
WAŻNE! W przypadku gdy projekt ulotki zakłada pokrycie kolorem dużej płaszczyzny druku, dobrze jest zabezpieczyć powierzchnię druku folią matową lub błyszczącą. W przeciwnym wypadku w miejscu złożenia druku (grzbiet ulotki) farba będzie się ścierać (w szczególności dotyczy to ciemnych kolorów).