Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 236,45 | 290,83 | 2,67 | |||||
500 | 289,97 | 356,66 | 5,34 | |||||
600 | 302,69 | 372,31 | 6,41 | |||||
700 | 316,21 | 388,94 | 7,48 | |||||
800 | 329,73 | 405,57 | 8,54 | |||||
900 | 355,87 | 437,72 | 9,61 | |||||
1000 | 369,39 | 454,35 | 10,68 | |||||
1100 | 382,90 | 470,97 | 11,75 | |||||
1200 | 396,41 | 487,58 | 12,82 | |||||
1300 | 409,93 | 504,21 | 13,88 | |||||
1400 | 423,44 | 520,83 | 14,95 | |||||
1500 | 436,96 | 537,46 | 16,02 | |||||
1600 | 450,47 | 554,08 | 17,09 | |||||
1700 | 463,98 | 570,70 | 18,16 | |||||
1800 | 477,50 | 587,33 | 19,23 | |||||
1900 | 491,01 | 603,94 | 20,29 | |||||
2000 | 504,53 | 620,57 | 21,36 | |||||
2500 | 572,10 | 703,68 | 26,70 | |||||
3000 | 639,67 | 786,79 | 32,04 | |||||
3500 | 707,24 | 869,91 | 37,38 | |||||
4000 | 795,34 | 978,27 | 42,72 | |||||
4500 | 861,33 | 1059,44 | 48,06 | |||||
5000 | 928,90 | 1142,55 | 53,40 | |||||
6000 | 1064,04 | 1308,77 | 64,08 | |||||
7000 | 1199,19 | 1475,00 | 74,76 | |||||
8000 | 1353,28 | 1664,53 | 85,44 | |||||
9000 | 1487,63 | 1829,78 | 96,13 | |||||
10000 | 1621,98 | 1995,04 | 106,81 | |||||
15000 | 2337,18 | 2874,73 | 160,21 | |||||
20000 | 3031,83 | 3729,15 | 213,61 | |||||
25000 | 3745,45 | 4606,90 | 267,01 | |||||
30000 | 4438,52 | 5459,38 | 320,42 | |||||
35000 | 5133,19 | 6313,82 | 373,82 | |||||
40000 | 5846,80 | 7191,56 | 427,22 | |||||
45000 | 6536,72 | 8040,17 | 480,63 | |||||
50000 | 7248,75 | 8915,96 | 534,03 | |||||
55000 | 7941,82 | 9768,44 | 587,43 | |||||
60000 | 8655,43 | 10646,18 | 640,83 | |||||
65000 | 9350,09 | 11500,61 | 694,24 | |||||
70000 | 10043,17 | 12353,10 | 747,64 | |||||
75000 | 10756,78 | 13230,84 | 801,04 | |||||
80000 | 11449,87 | 14083,34 | 854,45 | |||||
85000 | 12163,47 | 14961,07 | 907,85 | |||||
90000 | 12857,34 | 15814,53 | 961,25 | |||||
95000 | 13549,63 | 16666,04 | 1014,66 | |||||
100000 | 14264,82 | 17545,73 | 1068,06 |
Ulotki składane numer 1! Pozwalają zmieścić znacznie więcej treści niż ulotki proste, a dzięki złożeniu na trzy części zachowują poręczny, wygodny w użytkowaniu format. Ulotki składane z trzema skrzydełkami to idealna forma przedstawienia obszernej oferty w elegancki sposób.
Wszystkie dostępne formaty ulotek składanych drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru. Dla zachowania najwyższej jakości druku i wykończenia ulotek dbamy o każdy szczegół ich produkcji - na przykład przy grubszych papierach stosujemy dodatkowe bigowanie w miejscu złożenia ulotki.
Jeśli zależy Ci na wyjątkowym efekcie, spodoba Ci się dodatkowa opcja uszlachetniania ulotek.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.
WAŻNE! W przypadku gdy projekt ulotki zakłada pokrycie kolorem dużej płaszczyzny druku, dobrze jest zabezpieczyć powierzchnię druku folią matową lub błyszczącą. W przeciwnym wypadku w miejscu złożenia druku (grzbiet ulotki) farba będzie się ścierać (w szczególności dotyczy to ciemnych kolorów).