Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 147,16 | 181,01 | 1,31 | |||||
500 | 168,48 | 207,23 | 2,61 | |||||
600 | 174,60 | 214,76 | 3,13 | |||||
700 | 180,73 | 222,30 | 3,66 | |||||
800 | 186,86 | 229,84 | 4,18 | |||||
900 | 196,42 | 241,60 | 4,70 | |||||
1000 | 201,70 | 248,09 | 5,22 | |||||
1100 | 206,97 | 254,57 | 5,74 | |||||
1200 | 213,10 | 262,11 | 6,27 | |||||
1300 | 219,23 | 269,65 | 6,79 | |||||
1400 | 225,36 | 277,19 | 7,31 | |||||
1500 | 231,49 | 284,73 | 7,83 | |||||
1600 | 237,63 | 292,28 | 8,35 | |||||
1700 | 243,76 | 299,82 | 8,88 | |||||
1800 | 249,89 | 307,36 | 9,40 | |||||
1900 | 256,02 | 314,90 | 9,92 | |||||
2000 | 262,15 | 322,44 | 10,44 | |||||
2500 | 292,78 | 360,12 | 13,05 | |||||
3000 | 323,44 | 397,83 | 15,66 | |||||
3500 | 357,52 | 439,75 | 18,28 | |||||
4000 | 388,16 | 477,44 | 20,89 | |||||
4500 | 427,37 | 525,67 | 23,50 | |||||
5000 | 466,58 | 573,89 | 26,11 | |||||
6000 | 527,87 | 649,28 | 31,33 | |||||
7000 | 606,29 | 745,74 | 36,55 | |||||
8000 | 676,14 | 831,65 | 41,77 | |||||
9000 | 737,45 | 907,06 | 46,99 | |||||
10000 | 798,76 | 982,47 | 52,22 | |||||
15000 | 1130,93 | 1391,04 | 78,32 | |||||
20000 | 1445,99 | 1778,57 | 104,43 | |||||
25000 | 1778,16 | 2187,14 | 130,54 | |||||
30000 | 2118,89 | 2606,23 | 156,65 | |||||
35000 | 2451,06 | 3014,80 | 182,76 | |||||
40000 | 2766,12 | 3402,33 | 208,86 | |||||
45000 | 3106,86 | 3821,44 | 234,97 | |||||
50000 | 3439,03 | 4230,01 | 261,08 | |||||
55000 | 3745,55 | 4607,03 | 287,19 | |||||
60000 | 4086,28 | 5026,12 | 313,30 | |||||
65000 | 4427,00 | 5445,21 | 339,41 | |||||
70000 | 4750,62 | 5843,26 | 365,51 | |||||
75000 | 5074,24 | 6241,32 | 391,62 | |||||
80000 | 5397,85 | 6639,36 | 417,73 | |||||
85000 | 5738,58 | 7058,45 | 443,84 | |||||
90000 | 6045,09 | 7435,46 | 469,95 | |||||
95000 | 6411,48 | 7886,12 | 496,05 | |||||
100000 | 6726,54 | 8273,64 | 522,16 |
Najprostsze, a jednocześnie niezastąpione.
Standardowe ulotki reklamowe drukujemy dwustronnie. Oczywiście możesz też zamówić druk ulotek jednostronnych - cena obydwu wariantów jest taka sama.
Wszystkie dostępne formaty ulotek drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru. Najtańsze ulotki drukujemy na lekkim, błyszczącym papierze, idealnym na wrzutki i inserty. Oferujemy też drukowanie ulotek o prestiżowym charakterze, na papierze o wyższej gramaturze, z dodatkowym lakierowaniem lub foliowaniem.
Podane w cenniku online ceny i wymiary ulotek dotyczą wariantów standardowych. Jeśli masz własny pomysł na ulotkę, zapytaj nas o koszt druku indywidualnego.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.