Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 142,47 | 175,24 | 1,31 | |||||
500 | 162,56 | 199,95 | 2,61 | |||||
600 | 168,24 | 206,94 | 3,13 | |||||
700 | 173,92 | 213,92 | 3,66 | |||||
800 | 179,60 | 220,91 | 4,18 | |||||
900 | 188,64 | 232,03 | 4,70 | |||||
1000 | 193,48 | 237,98 | 5,22 | |||||
1100 | 198,33 | 243,95 | 5,74 | |||||
1200 | 204,00 | 250,92 | 6,27 | |||||
1300 | 209,69 | 257,92 | 6,79 | |||||
1400 | 215,37 | 264,91 | 7,31 | |||||
1500 | 221,05 | 271,89 | 7,83 | |||||
1600 | 226,74 | 278,89 | 8,35 | |||||
1700 | 232,42 | 285,88 | 8,88 | |||||
1800 | 238,10 | 292,86 | 9,40 | |||||
1900 | 243,78 | 299,85 | 9,92 | |||||
2000 | 249,46 | 306,84 | 10,44 | |||||
2500 | 277,87 | 341,78 | 13,05 | |||||
3000 | 306,29 | 376,74 | 15,66 | |||||
3500 | 338,05 | 415,80 | 18,28 | |||||
4000 | 366,46 | 450,75 | 20,89 | |||||
4500 | 403,27 | 496,02 | 23,50 | |||||
5000 | 440,07 | 541,29 | 26,11 | |||||
6000 | 496,89 | 611,17 | 31,33 | |||||
7000 | 570,50 | 701,72 | 36,55 | |||||
8000 | 635,72 | 781,94 | 41,77 | |||||
9000 | 692,54 | 851,82 | 46,99 | |||||
10000 | 749,36 | 921,71 | 52,22 | |||||
15000 | 1058,64 | 1302,13 | 78,32 | |||||
20000 | 1351,14 | 1661,90 | 104,43 | |||||
25000 | 1660,43 | 2042,33 | 130,54 | |||||
30000 | 1978,11 | 2433,08 | 156,65 | |||||
35000 | 2287,38 | 2813,48 | 182,76 | |||||
40000 | 2579,89 | 3173,26 | 208,86 | |||||
45000 | 2897,57 | 3564,01 | 234,97 | |||||
50000 | 3206,85 | 3944,43 | 261,08 | |||||
55000 | 3490,96 | 4293,88 | 287,19 | |||||
60000 | 3808,63 | 4684,61 | 313,30 | |||||
65000 | 4126,31 | 5075,36 | 339,41 | |||||
70000 | 4427,20 | 5445,46 | 365,51 | |||||
75000 | 4728,10 | 5815,56 | 391,62 | |||||
80000 | 5028,99 | 6185,66 | 417,73 | |||||
85000 | 5346,66 | 6576,39 | 443,84 | |||||
90000 | 5630,77 | 6925,85 | 469,95 | |||||
95000 | 5973,63 | 7347,56 | 496,05 | |||||
100000 | 6266,12 | 7707,33 | 522,16 |
Najprostsze, a jednocześnie niezastąpione.
Standardowe ulotki reklamowe drukujemy dwustronnie. Oczywiście możesz też zamówić druk ulotek jednostronnych - cena obydwu wariantów jest taka sama.
Wszystkie dostępne formaty ulotek drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru. Najtańsze ulotki drukujemy na lekkim, błyszczącym papierze, idealnym na wrzutki i inserty. Oferujemy też drukowanie ulotek o prestiżowym charakterze, na papierze o wyższej gramaturze, z dodatkowym lakierowaniem lub foliowaniem.
Podane w cenniku online ceny i wymiary ulotek dotyczą wariantów standardowych. Jeśli masz własny pomysł na ulotkę, zapytaj nas o koszt druku indywidualnego.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.