Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 128,71 | 158,31 | 1,31 | |||||
500 | 147,45 | 181,36 | 2,61 | |||||
600 | 152,86 | 188,02 | 3,13 | |||||
700 | 158,27 | 194,67 | 3,66 | |||||
800 | 163,67 | 201,31 | 4,18 | |||||
900 | 172,07 | 211,65 | 4,70 | |||||
1000 | 176,72 | 217,37 | 5,22 | |||||
1100 | 181,38 | 223,10 | 5,74 | |||||
1200 | 186,79 | 229,75 | 6,27 | |||||
1300 | 192,20 | 236,41 | 6,79 | |||||
1400 | 197,60 | 243,05 | 7,31 | |||||
1500 | 203,01 | 249,70 | 7,83 | |||||
1600 | 208,42 | 256,36 | 8,35 | |||||
1700 | 213,83 | 263,01 | 8,88 | |||||
1800 | 219,23 | 269,65 | 9,40 | |||||
1900 | 224,64 | 276,31 | 9,92 | |||||
2000 | 230,04 | 282,95 | 10,44 | |||||
2500 | 257,07 | 316,20 | 13,05 | |||||
3000 | 284,11 | 349,46 | 15,66 | |||||
3500 | 314,13 | 386,38 | 18,28 | |||||
4000 | 341,15 | 419,61 | 20,89 | |||||
4500 | 375,65 | 462,05 | 23,50 | |||||
5000 | 410,14 | 504,47 | 26,11 | |||||
6000 | 464,21 | 570,98 | 31,33 | |||||
7000 | 533,20 | 655,84 | 36,55 | |||||
8000 | 594,72 | 731,51 | 41,77 | |||||
9000 | 648,79 | 798,01 | 46,99 | |||||
10000 | 702,87 | 864,53 | 52,22 | |||||
15000 | 995,57 | 1224,55 | 78,32 | |||||
20000 | 1273,36 | 1566,23 | 104,43 | |||||
25000 | 1566,06 | 1926,25 | 130,54 | |||||
30000 | 1866,24 | 2295,48 | 156,65 | |||||
35000 | 2158,96 | 2655,52 | 182,76 | |||||
40000 | 2436,75 | 2997,20 | 208,86 | |||||
45000 | 2736,91 | 3366,40 | 234,97 | |||||
50000 | 3029,63 | 3726,44 | 261,08 | |||||
55000 | 3299,95 | 4058,94 | 287,19 | |||||
60000 | 3600,13 | 4428,16 | 313,30 | |||||
65000 | 3900,30 | 4797,37 | 339,41 | |||||
70000 | 4185,55 | 5148,23 | 365,51 | |||||
75000 | 4470,79 | 5499,07 | 391,62 | |||||
80000 | 4756,05 | 5849,94 | 417,73 | |||||
85000 | 5056,23 | 6219,16 | 443,84 | |||||
90000 | 5326,55 | 6551,66 | 469,95 | |||||
95000 | 5649,11 | 6948,41 | 496,05 | |||||
100000 | 5926,89 | 7290,07 | 522,16 |
Najprostsze, a jednocześnie niezastąpione.
Standardowe ulotki reklamowe drukujemy dwustronnie. Oczywiście możesz też zamówić druk ulotek jednostronnych - cena obydwu wariantów jest taka sama.
Wszystkie dostępne formaty ulotek drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru. Najtańsze ulotki drukujemy na lekkim, błyszczącym papierze, idealnym na wrzutki i inserty. Oferujemy też drukowanie ulotek o prestiżowym charakterze, na papierze o wyższej gramaturze, z dodatkowym lakierowaniem lub foliowaniem.
Podane w cenniku online ceny i wymiary ulotek dotyczą wariantów standardowych. Jeśli masz własny pomysł na ulotkę, zapytaj nas o koszt druku indywidualnego.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.