Jak zapłacić
- Klient ma do wyboru formy płatności:
1. Przelew bankowy - PRZEDPŁATA
Nowy numer konta bankowego: 89105013731000002223118650
2. Płatność za pośrednictwem platformy TPAY.com
3. GOTÓWKĄ W KASIE, najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia
4. ZA POBRANIEM, przy odbiorze przedmiotu zamówienia od kuriera.
- Przy należności regulowanej w formie PRZEDPŁATY nie ma ograniczeń co do wartości zamówienia.
- Płatność TPAY.com możliwa jest jedynie dla zamówień, których wartość brutto nie przekracza kwoty 10000 PLN.
- Płatność ZA POBRANIEM oraz GOTÓWKĄ W KASIE, realizowana po uruchomieniu procesu realizacji zamówienia, możliwa jest jedynie dla zamówień, których wartość brutto nie przekracza kwoty 500 PLN.
- Przy wyborze dostawy kurierem, do kosztów zamówienia doliczane są koszty związane z tą formą dostawy:
- w wysokości 25,00 PLN netto za każdą paczkę - dla pojedynczego zamówienia o łącznej wadze paczek do 200 kg, gdzie maksymalna waga jednej paczki to 25 kg
- w wysokości 200 PLN netto za każdą paletę - dla pojedynczego zamówienia o wadze powyżej 200 kg.
- Przy wyborze płatności ZA POBRANIEM, do kosztów zamówienia doliczane są koszty związane z tą formą płatności w wys. 12 PLN netto.
- Na dokonaną płatność Drukarnia wystawia fakturę w formie elektronicznej na adres Klienta podany przy rejestracji, bądź opcjonalnie na inny adres wskazany przez Klienta w procesie zamawiania.
- Składając zamówienie w sklepie CUDDRUK, automatycznie Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktury, korekty faktury, a także duplikatu faktury w formie elektronicznej.
- Faktura w formie elektronicznej, wystawiona do każdego zamówenia, dostępna jest do pobrania przez Klienta z zakładki MOJE ZAMÓWIENIA.
- W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem platformy TPAY.com system automatycznie przekieruje Klienta na tę platformę.
- Klient może anulować zamówienie opłacone przelewem, ale tylko do momentu akceptacji plików produkcyjnych.
- Klient, który opłacił anulowane zamówienie przelewem bądź poprzez TPAY.com otrzyma zwrot zapłaconej wartości, pomniejszonej o koszty administracyjne wynikające z czynności i opłat jakie Drukarnia poniosła poprzez rozpoczęty już proces realizacji zlecenia. Koszty administracyjne wynoszą 20,00 brutto.
- Drukarnia wystawi fakturę korygującą anulującą zamówienie, uwzględniającą jednocześnie koszty administracyjne. Klient otrzyma pocztą elektroniczną, na e-maila wskazanego przy rejestracji, prośbę o wskazanie rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot nadwyżki. Czas realizacji zwrotu wynosi maksymalnie 14 dni.
- Towar zamówiony i dostarczony do Klienta na warunkach płatności ZA POBRANIEM, GOTÓWKĄ W KASIE, a nie podjęty, pozostaje do odbioru w siedzibie Drukarni, zaś forma płatności na fakturze podlega korekcie na PŁATNOŚĆ PRZELEWEM (o czym odrębnym pismem powiadomiony zostanie Klient) i podlega procedurze dochodzeniowej, tak jak usługi zrealizowane.
- Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z nieterminowego przesłania danych przez zintegrowane systemy płatnicze.
• www.cuddruk.pl •
e-mail: sklep@cuddruk.pl • serwer FTP: ftp.cuddruk.pl
Informacja telefoniczna czynna w dni robocze od 8.00 do 16.00, tel.: +48 517 075 302