Aby Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji:
- Załóż konto na stronie www.cuddruk.pl
- Zaloguj się, aby widzieć więcej dostępnych opcji.
- Złóż zamówienie umieszczając wybrane produkty w koszyku.
- Ureguluj płatność w wybranej przez siebie formie.
- Prześlij zgodne z zamówieniem pliki do druku.
- Czekaj na e-mail z potwierdzeniem - Twoje pliki powinny pozytywnie przejść weryfikację przez system weryfikacyjny CUDDRUK.
Kilka dodatkowych, ważnych informacji
- Każdy produkt dostępny w sklepie CUDDRUK ma określone parametry techniczne, cenę netto i brutto oraz maksymalny termin realizacji.
- Zamawianie w sklepie CUDDRUK odbywa się poprzez umieszczenie w koszyku wybranego produktu (lub kilku produktów), dostępnych w ofercie.
Produkty niestandardowe można zamówić po wcześniejszym uzyskaniu indywidualnej wyceny w naszym Biurze Obsługi Klienta.
Na tym etapie możesz dowolnie dodawać lub usuwać produkty włożone do koszyka. - Zamawiając dany produkt jako Klient akceptujesz zarówno ustalenia niniejszego dokumentu, jak również parametry techniczne, cenę i terminy realizacji, o których jest mowa w punkcie 1.
- Produkty niezamówione, a pozostawione przez Ciebie w koszyku, usuwamy po upływie 7 dni roboczych.
- Podgląd wybranych produktów z ich ceną i parametrami technicznymi oraz aktualna wartość koszyka widoczne są na bieżąco na każdym etapie składania zamówienia.
- Wybór formy płatności i pozostałych parametrów zamówienia następuje po naciśnięciu klawisza ZAMÓW.
• www.cuddruk.pl •
e-mail: sklep@cuddruk.pl • serwer FTP: ftp.cuddruk.pl (użytkownik i hasło: cuddruk)
Informacja telefoniczna czynna w dni robocze od 8.00 do 16.00, tel.: 32 248 66 73