Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 208,17 | 256,05 | 2,61 | |||||
500 | 255,99 | 314,87 | 5,22 | |||||
600 | 263,83 | 324,51 | 6,27 | |||||
700 | 274,41 | 337,52 | 7,31 | |||||
800 | 286,37 | 352,24 | 8,35 | |||||
900 | 297,64 | 366,10 | 9,40 | |||||
1000 | 325,44 | 400,29 | 10,44 | |||||
1100 | 338,78 | 416,70 | 11,49 | |||||
1200 | 350,74 | 431,41 | 12,53 | |||||
1300 | 362,01 | 445,27 | 13,58 | |||||
1400 | 373,97 | 459,98 | 14,62 | |||||
1500 | 385,93 | 474,69 | 15,66 | |||||
1600 | 397,90 | 489,42 | 16,71 | |||||
1700 | 409,86 | 504,13 | 17,75 | |||||
1800 | 421,13 | 517,99 | 18,80 | |||||
1900 | 428,28 | 526,78 | 19,84 | |||||
2000 | 441,60 | 543,17 | 20,89 | |||||
2500 | 497,96 | 612,49 | 26,11 | |||||
3000 | 559,15 | 687,75 | 31,33 | |||||
3500 | 617,58 | 759,62 | 36,55 | |||||
4000 | 695,28 | 855,19 | 41,77 | |||||
4500 | 755,09 | 928,76 | 46,99 | |||||
5000 | 814,22 | 1001,49 | 52,22 | |||||
6000 | 931,76 | 1146,06 | 62,66 | |||||
7000 | 1051,38 | 1293,20 | 73,10 | |||||
8000 | 1188,89 | 1462,33 | 83,55 | |||||
9000 | 1305,75 | 1606,07 | 93,99 | |||||
10000 | 1423,98 | 1751,50 | 104,43 | |||||
15000 | 2049,58 | 2520,98 | 156,65 | |||||
20000 | 2661,41 | 3273,53 | 208,86 | |||||
25000 | 3274,61 | 4027,77 | 261,08 | |||||
30000 | 3899,53 | 4796,42 | 313,30 | |||||
35000 | 4512,04 | 5549,81 | 365,51 | |||||
40000 | 5137,64 | 6319,30 | 417,73 | |||||
45000 | 5750,85 | 7073,55 | 469,95 | |||||
50000 | 6354,41 | 7815,92 | 522,16 | |||||
55000 | 6982,76 | 8588,79 | 574,38 | |||||
60000 | 7594,60 | 9341,36 | 626,59 | |||||
65000 | 8220,20 | 10110,85 | 678,81 | |||||
70000 | 8830,65 | 10861,70 | 731,03 | |||||
75000 | 9439,72 | 11610,86 | 783,24 | |||||
80000 | 10068,08 | 12383,74 | 835,46 | |||||
85000 | 10677,16 | 13132,91 | 887,67 | |||||
90000 | 11305,52 | 13905,79 | 939,89 | |||||
95000 | 11915,96 | 14656,63 | 992,11 | |||||
100000 | 12526,42 | 15407,50 | 1044,32 |
Ulotki składane pozwalają zmieścić znacznie więcej treści niż ulotki proste, a dzięki złożeniu na pół zachowują poręczny, wygodny w użytkowaniu format. Wszystkie dostępne formaty ulotek składanych drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru.
Dla zachowania najwyższej jakości druku i wykończenia ulotek dbamy o każdy szczegół ich produkcji - na przykład przy grubszych papierach stosujemy dodatkowe bigowanie w miejscu złożenia ulotki.
Jeśli zależy Ci na wyjątkowym efekcie, spodoba Ci się dodatkowa opcja uszlachetniania ulotek.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.
WAŻNE! W przypadku gdy projekt ulotki zakłada pokrycie kolorem dużej płaszczyzny druku, dobrze jest zabezpieczyć powierzchnię druku folią matową lub błyszczącą. W przeciwnym wypadku w miejscu złożenia druku (grzbiet ulotki) farba będzie się ścierać (w szczególności dotyczy to ciemnych kolorów).