Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 242,61 | 298,41 | 2,61 | |||||
500 | 295,39 | 363,33 | 5,22 | |||||
600 | 302,95 | 372,63 | 6,27 | |||||
700 | 313,80 | 385,97 | 7,31 | |||||
800 | 326,32 | 401,37 | 8,35 | |||||
900 | 338,00 | 415,74 | 9,40 | |||||
1000 | 369,52 | 454,51 | 10,44 | |||||
1100 | 383,69 | 471,94 | 11,49 | |||||
1200 | 396,20 | 487,33 | 12,53 | |||||
1300 | 407,88 | 501,69 | 13,58 | |||||
1400 | 420,40 | 517,09 | 14,62 | |||||
1500 | 432,91 | 532,48 | 15,66 | |||||
1600 | 445,42 | 547,87 | 16,71 | |||||
1700 | 457,93 | 563,25 | 17,75 | |||||
1800 | 469,63 | 577,64 | 18,80 | |||||
1900 | 476,35 | 585,91 | 19,84 | |||||
2000 | 490,50 | 603,32 | 20,89 | |||||
2500 | 548,93 | 675,18 | 26,11 | |||||
3000 | 613,14 | 754,16 | 31,33 | |||||
3500 | 674,06 | 829,09 | 36,55 | |||||
4000 | 758,11 | 932,48 | 41,77 | |||||
4500 | 820,67 | 1009,42 | 46,99 | |||||
5000 | 882,41 | 1085,36 | 52,22 | |||||
6000 | 1005,05 | 1236,21 | 62,66 | |||||
7000 | 1130,17 | 1390,11 | 73,10 | |||||
8000 | 1276,78 | 1570,44 | 83,55 | |||||
9000 | 1398,60 | 1720,28 | 93,99 | |||||
10000 | 1522,07 | 1872,15 | 104,43 | |||||
15000 | 2180,73 | 2682,30 | 156,65 | |||||
20000 | 2822,86 | 3472,12 | 208,86 | |||||
25000 | 3466,65 | 4263,98 | 261,08 | |||||
30000 | 4124,49 | 5073,12 | 313,30 | |||||
35000 | 4767,45 | 5863,96 | 365,51 | |||||
40000 | 5426,11 | 6674,12 | 417,73 | |||||
45000 | 6069,90 | 7465,98 | 469,95 | |||||
50000 | 6702,11 | 8243,60 | 522,16 | |||||
55000 | 7364,09 | 9057,83 | 574,38 | |||||
60000 | 8006,22 | 9847,65 | 626,59 | |||||
65000 | 8664,89 | 10657,81 | 678,81 | |||||
70000 | 9305,36 | 11445,59 | 731,03 | |||||
75000 | 9944,19 | 12231,35 | 783,24 | |||||
80000 | 10606,18 | 13045,60 | 835,46 | |||||
85000 | 11245,00 | 13831,35 | 887,67 | |||||
90000 | 11906,98 | 14645,59 | 939,89 | |||||
95000 | 12547,46 | 15433,38 | 992,11 | |||||
100000 | 13187,93 | 16221,15 | 1044,32 |
Ulotki składane pozwalają zmieścić znacznie więcej treści niż ulotki proste, a dzięki złożeniu na pół zachowują poręczny, wygodny w użytkowaniu format. Wszystkie dostępne formaty ulotek składanych drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru.
Dla zachowania najwyższej jakości druku i wykończenia ulotek dbamy o każdy szczegół ich produkcji - na przykład przy grubszych papierach stosujemy dodatkowe bigowanie w miejscu złożenia ulotki.
Jeśli zależy Ci na wyjątkowym efekcie, spodoba Ci się dodatkowa opcja uszlachetniania ulotek.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.
WAŻNE! W przypadku gdy projekt ulotki zakłada pokrycie kolorem dużej płaszczyzny druku, dobrze jest zabezpieczyć powierzchnię druku folią matową lub błyszczącą. W przeciwnym wypadku w miejscu złożenia druku (grzbiet ulotki) farba będzie się ścierać (w szczególności dotyczy to ciemnych kolorów).