Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
500 | 707,91 | 870,73 | 17,43 | |||||
1000 | 901,69 | 1109,08 | 34,86 | |||||
1500 | 1057,58 | 1300,82 | 52,28 | |||||
2000 | 1263,99 | 1554,71 | 69,71 | |||||
2500 | 1483,03 | 1824,13 | 87,14 | |||||
3000 | 1689,43 | 2078,00 | 104,57 | |||||
3500 | 1895,84 | 2331,88 | 121,99 | |||||
4000 | 2089,62 | 2570,23 | 139,42 | |||||
4500 | 2258,14 | 2777,51 | 156,85 | |||||
5000 | 2464,54 | 3031,38 | 174,28 | |||||
6000 | 2864,74 | 3523,63 | 209,13 | |||||
7000 | 3264,91 | 4015,84 | 243,99 | |||||
8000 | 3538,81 | 4352,74 | 278,84 | |||||
9000 | 3926,37 | 4829,44 | 313,70 | |||||
10000 | 4313,93 | 5306,13 | 348,56 | |||||
11000 | 4701,48 | 5782,82 | 383,41 | |||||
12000 | 5101,68 | 6275,07 | 418,27 | |||||
13000 | 5362,95 | 6596,43 | 453,12 | |||||
14000 | 5624,23 | 6917,80 | 487,98 | |||||
15000 | 5999,16 | 7378,97 | 522,83 | |||||
16000 | 6361,45 | 7824,58 | 557,69 | |||||
17000 | 6736,39 | 8285,76 | 592,55 | |||||
18000 | 7111,31 | 8746,91 | 627,40 | |||||
19000 | 7486,25 | 9208,09 | 662,26 | |||||
20000 | 7848,55 | 9653,72 | 697,11 |
Gazetki reklamowe - zazwyczaj są to bezpłatnie kolportowane periodyki, pełniące funkcję informatorów produktowych. Aby uzyskać maksymalnie atrakcyjną cenę gazetki reklamowe drukujemy w pomniejszonym formacie typu "s", nie stosujemy też szycia zszywkami. Oszczędność na kosztach dystrybucji zapewnia druk gazetek w całości na jednorodnym typie papieru o niskiej gramaturze. W tym produkcie nie przewiduje się stosowania wykrawania oraz usług uszlachetniających.
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Kolorystyka. Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiary. Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: gazetka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, loga, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Poszczególne strony powinny być generowane osobno. Mogą znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako pdf wielostronicowy), bądź w osobnych plikach, których nazwy zawierają odpowiedni numer strony (np. strona_001, strona_002, strona_003..., strona_064).
Rozkładówki: Nie zaleca się przygotowywania gazetki w postaci rozkładówek (dwóch stron obok siebie). W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się rozkładówki sparowane w taki sposób, aby obok siebie występowały strony w układzie i kolejności występowania na arkuszu drukarskim. Za powstałe błędy przy parowaniu stron przez klienta, drukarnia nie ponosi odpowiedzialności.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się w zakładce KARTA PRODUKTU, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakladce DO POBRANIA.
W razie wątpliwości związanych z tym produktem, prosimy o kontakt mailowy: sklep@cuddruk.pl lub telefoniczny: 32 248 66 73 (w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00).