W każdym z nas drzemie nutka biznesmana. Wielu postanawia rozpisać ją na życiowej partyturze i po wielu nieprzespanych nocach, upływających na ważeniu licznych „za” i jeszcze liczniejszych „przeciw”, któregoś pięknego poranka na przekór wszelkim zdroworozsądkowym demonom, zakłada wreszcie własny biznes czyli mówiąc urzędowo rejestruje działalność gospodarczą.
Jak wynika z badań (amerykańskich oczywiście uczonych), mniej więcej w tym samym dniu, tuż po lunchu, budzi się w tym świeżo upieczonym wilku z łołstrit pierwsza potrzeba poligraficzna. Przy tym, nie ma tutaj znaczenia, jaki biznes jest kręcony i jak wielkim fanem nowoczesnych technik przekazu jest delikwent. Są to te sytuacje, kiedy papier nadal wygrywa z komputerem, tabletem czy też telefonem.
Ciągle warto bowiem mieć kartonową wizytówkę, do tego jakąś ulotkę, może papier firmowy, teczkę ofertową i oczywiście torbę reklamową, w której będzie można drobną i niezobowiązującą wziątkę przekazać klientowi w trakcie marketingowej wizyty. To tak na sam początek, bo jak biznes się rozwinie, potrzebom w tej materii nie będzie końca, a pomysły posypią się proporcjonalnie do rosnącego stanu konta.
W ten oto sposób powstaje w nowo narodzonym biznesmanie zapotrzebowanie na tzw. poligraficzny pakiet startowy czyli zestaw podstawowych produktów poligraficznych, w które powinien się on zaopatrzyć na okoliczność prowadzenia własnej firmy.
Skoro samemu nie jest się poligrafem, powstaje konieczność skorzystania z usług ktorejś z licznych na rynku drukarń. CUDDRUK oczywiście ma także własną, niezwykle atrakcyjną ofertę na wypasiony pakiet startowy, spełniający najbardziej nawet wybredne oczekiwania, zarówno początkujących jak i zaawansowanych wiekiem i portfelem biznesmanów. Wystarczy wejść na stronę www.cuddruk.pl aby prosto, łatwo i przyjemnie zamówić on line wszystko co się chce. Zapłacić też można nie ruszając się z fotela, a jeśli jest taka potrzeba, gotowe druki kurier dostarczy na wskazaną w zamówieniu wycieraczkę. Przez stronę można także przekazać plik produkcyjny z projektem zamawianego produktu. Część drukarń (w tym nasza) dysponuje własnym studiem graficznym i wykonanie projektu można nam zlecić.
Jeśli jednak projekt przygotowujecie sami, to bez względu na to, czy jesteście zawodowymi grafikami czy też z doskoku opanowaliście Corela i uważacie, że spoko sobie z tematem poradzicie, potrzebna jest pewna dość niszowa wiedza na temat tego, jak prawidłowo przygotować plik do druku i jakie on musi spełniać wymagania, aby produkt finalny, który wyjdzie z drukarnianych młynów odpowiadał Waszym oczekiwaniom.
Wychodząc na przeciw tym potrzebom, powołujemy do życia CUDowny blog poligraficzny, gdzie w kolejnych felietonach postaramy w sposób usystematyzowany, wiedzę tę Wam przekazywać. Poszczególne teksty będą podzielone na trzy grupy tematyczne: PRODUKTY, PROCESY i PROBLEMY.
W dziale PRODUKTY omówimy sposób przygotowania do druku wszystkich typowych produktów poligraficznych, począwszy od wyżej wspomnianego Pakietu Startowego, a skończywszy na katalogach, książkach i broszurach.
W dziale PROCESY zaznajomimy Was z głównymi procesami produkcyjnymi i technologiami, z jakimi mamy do czynienia w trakcie realizacji wyrobu poligraficznego.
Natomiast dział PROBLEMY, będzie forum dla tekstów typu Case Stady, gdzie na bieżąco będziemy omawiać problemy z tzw. życia, napotykane w trakcie codziennej współpracy z klientami.
Wpisy na blogu będą ukazywać się w miarę regularnie, ale i tak minie trochę czasu zanim ogarniemy tutaj podstawową wiedzę z tej materii. Przypominamy więc, że skrócone zasady przygotowania plików do druku są dostępne już teraz, na podstronie każdego produktu, w zakładce „Jak przygotować" .
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego CUDownego bloga firmowego. Usługa jest oczywiście bezpłatna, a dzięki temu o każdej nowej publikacji będziemy Was informować drogą mailową. Zapisać można się wysyłając maila z tematem: Prenumerata CUDownego bloga na adres: cudownyblog@cuddruk.pl. Oczywiście zgodnie z dobrym obyczajem i zasadami RODO, w każdej chwili możecie zrezygnować z prenumeraty. Wystarczy wysłać maila na ten sam adres z tematem: Rezygnacja z prenumeraty CUDownego bloga.
Życząc miłego „czytactwa” zapraszam, do lektury pierwszego tekstu. Premiera niebawem.
Wasz
CUDowny bloger