Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 1795,57 | 2208,55 | 6,63 | |||||
500 | 2642,76 | 3250,59 | 13,25 | |||||
600 | 3042,78 | 3742,62 | 15,90 | |||||
700 | 3426,73 | 4214,88 | 18,55 | |||||
800 | 3826,77 | 4706,93 | 21,20 | |||||
900 | 4210,72 | 5179,19 | 23,85 | |||||
1000 | 4610,74 | 5671,21 | 26,50 |
Torby reklamowe to produkt, który w skuteczny sposób łączy funkcje użytkowe z funkcjami marketingowymi. Odpowiednio zaprojektowane torby, mogą być wykorzystywane jako atrakcyjne opakowanie dla materiałów reklamowych lub szkoleniowych, a także dla prezentów i gadżetów marketingowych. Na początek proponujemy trzy najbardziej funkcjonalne i popularne formaty toreb, z uchwytem w postaci sznurka polipropylenowego. Brzegi i dno toreb są dodatkowo wzmocnione. Kolor sznurka możemy dobrać w zależności od projektu. Zalecane jest pokrycie torby folią matową lub błyszczącą, szczególnie w przypadku projektów zakładających kolorowe aple.
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Kształt projektu: Przed przystąpieniem do projektowania torby, należy pobrać z serwera cuddruk (zakładka DO POBRANIA) odpowiednie projekty wykrojników, zgodnie z zamawianym formatem. Projektowanie należy wykonywać na siatce wybranego wykrojnika, bowiem kształt torby jest zdeterminowany kształtem wykrojnika i projekt musi być do niego dostosowany. W tej opcji nie ma możliwości zmiany kształtu wykrojnika.
Model, prototyp: Przed oddaniem pliku do druku warto sprawdzić, czy torba dobrze się składa, czy ważna treść merytoryczna nie zachodzi na bigi i spady. W tym celu zalecamy wydrukować prototyp w skali 1:1, najlepiej na identycznym podłożu, jaki będzie użyty do realizacji głównego nakładu. Następnie warto przyciąć go wzdłuż linii cięcia, złożyć wzdłuż bigów i całość skleić. Na tak przygotowanym prototypie najłatwiej wychwycić potencjalne mankamenty projektu.
Struktura pliku wynikowego: Zalecamy przygotowanie wielostronicowego pliku PDF zawierającego na kolejnych stronach: podgląd całości (z nałożonym wykrojnikiem) oraz pracę do druku (bez wykrojnika).
Kolorystyka. Wymagany jest tryb koloru CMYK lub kolory pantonowe (w wypadku wyboru kolorystyki 2+0). Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, LAB, zostaną automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated.
Spady. Wielkość spadów winna wynosić 3 mm. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się w zakładce KARCIE PRODUKTU, a makiety wykrojników są do pobrania w zakladce DO POBRANIA.
WAŻNE! Ze względu na trwałość i estetykę toreb zalecamy ich foliowanie.
W razie wątpliwości związanych z tym produktem, prosimy o kontakt mailowy: sklep@cuddruk.pl lub telefoniczny: 32 248 66 73 (w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00).