Ikonka zamknij

Ważna wiadomość

Drodzy Klienci,
w nadchodzących świątecznych dniach życzymy Wam przemiłych chwil spędzonych w gronie najbliższych.

W piątek 29 marca nasza Drukarnia czynna jest do godziny 14.00
W poniedziałek 1 kwietnia odpoczywamy.




Aby zamknąć okno z komunikatem proszę kliknąć w "X" w prawym górnym rogu lub kliknąć w poniższe logo CudDruk (wówczas zostaniesz przekierowany na stronę główną sklepu internetowego).

Nieprawidłowy login!

Pokaż Brak hasła!

PRZYPOMNIJ HASŁO

Nieprawidłowe imię!

Nieprawidłowe nazwisko!

Nieprawidłowy nr tel.!

Nieprawidłowy adres e-mail!

Nieprawidłowy login!

Login może się składać wyłącznie z małych liter, cyfr oraz następujących znaków dodatkowych: _ (podkreślnik), . (kropka) @ (at). Nie należy stosować liter z polskimi znaki diakrytycznymi, spacji oraz innych znaków spoza ww listy.

Brak hasła!

Brak hasła!

  • Rejestracja w systemie CUDDRUK jest niezbędnym warunkiem wstępnym w celu złożenia zamówienia, a pozyskane w jej wyniku dane osobowe będą wykorzystane wyłącznie w celach związanych z realizacją zleceń, w tym dla kontaktów handlowych.
  • Dzięki rejestracji istnieje także możliwość (po wyrażeniu osobnej zgody) na otrzymywanie ofert Last minute oraz Newslettera.
  • Rejestracja w systemie CUDDRUK oznacza akceptację regulaminu portalu
  • Klientem portalu cuddruk może zostać wyłącznie osoba prawna, osoba fizyczna, o ile prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową lub jednostka organizacyjna nie posiadające osobowości prawnej, której odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu praw i zaciągania zobowiązań. Dokonywanie za pośrednictwem Portalu czynności prawnych przez osobę nie spełniającą powyższego warunku będzie obciążało wyłącznie tę osobę.

Nieprawidłowy login!

Nieprawidłowy adres e-mail!

Aby wygenerować nowe hasło do swojego konta, należy wpisać login oraz adres e-mail podany podczas rejestracji. Po wpisaniu prawidłowych danych, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą dalsze instrukcje postępowania.

Close

Papiery firmowe

Cena netto: 180,14 PLN
Termin realizacji: 09.04.2024
Sprawdź koszty wysyłki Koszty wysyłki druków
Nakład: 500 szt.
Wybierz:
Opis parametru dla pozycji Czas
Opis parametru dla pozycji Nakłady
Opis parametru dla pozycji Formaty
Opis parametru dla pozycji Papiery
Opis parametru dla pozycji Kolorystyka
Opis parametru dla pozycji Weryfikacja
Cena netto: 180,14 PLN
Termin realizacji: 09.04.2024
Sprawdź koszty wysyłki Koszty wysyłki druków
Nakład: 500 szt.
Nakład   netto / pln   brutto / pln   waga / kg    
500   180,14   221,57   3,56  
1000   226,64   278,77   7,11  
1500   276,57   340,18   10,67  
2000   332,19   408,59   14,23  
2500   379,61   466,92   17,78  
3000   432,69   532,21   21,34  
3500   488,95   601,41   24,89  
4000   535,73   658,95   28,45  
4500   582,51   716,49   32,01  
5000   629,28   774,01   35,56  
5500   676,05   831,54   39,12  
6000   722,84   889,09   42,68  
6500   769,62   946,63   46,23  
7000   819,56   1008,06   49,79  
7500   869,50   1069,49   53,34  
8000   919,43   1130,90   56,90  
8500   972,52   1196,20   60,46  
9000   1022,46   1257,63   64,01  
9500   1072,39   1319,04   67,57  
10000   1122,33   1380,47   71,13  
20000   2121,04   2608,88   142,25  
25000   2620,40   3223,09   177,81  
30000   3163,96   3891,67   213,38  
 

Papier firmowy - niezbędny element korespondencji służbowej. Proponujemy druk papierów firmowych w wersji klasycznej z zadrukiem jednostronnym, w formacie A4 lub A5. Ze względu na typowe przeznaczenie firmówek do dalszego użytku w drukarkach biurkowych, do ich druku używamy papieru offsetowego o niskim współczynniku pylenia i wysokim stopniu białości. W papierach firmowych nie wykonuje się falcowania i bigowania. Nie przewiduje się także stosowania wykrawania oraz usług uszlachetniających 


  • Papier:   
    • - offset 90g.
  • Format netto (po obcięciu) w mm
    • - A4 (210x297)
    • - A5 (148x210)
  • Kolorystyka:  
    • - 4+0 czyli przód w pełnym kolorze i tył bez zadruku
    • - 1+0 czyli przód w jednym kolorze pantonowym, tył bez zadruku
    • - 2+0 czyli przód w dwu kolorach pantonowych, tył bez zadruku
    • - 3+0 czyli przód w trzech kolorach pantonowych, tył bez zadruku

Uwaga: Przy wyborze kolorów pantonowych korzystaj z palety dla papierów niepowlekanych (z literką U).

  • Typy: Jeżeli chcesz zlecić papier firmowy dwukartkowy, czyli posiadający inny projekt dla pierwszej strony korespondencji, a inny dla stron kolejnych, przy zamawianiu skorzystaj z opcji: "ilość wersji", wpisując w odpowiednim okienku cyfrę "2".
  • Intro: cięcie na format.
  • Podstawowa technika druku: druk offsetowy. Opcjonalnie możliwy jest druk cyfrowy (w druku cyfrowym kolory pantonowe zostaną zamienione na przybliżone kolory CMYK).
  • Projekt: Papier firmy drukujemy z projektu dostarczonego przez Ciebie, możesz też zlecić jego wykonanie naszemu studiu graficznemu, jako usługę PROJEKTOWANIA.

 

Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).

Kolorystyka. Wymagany jest tryb koloru CMYK, lub Pantone. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated. 

Wymiary. Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: papier firmowy o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winien być przygotowany w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.

Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.

Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, dane teleadresowe) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.

Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF  dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach. 

Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).

Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią. 

Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.

Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.

Rozrysowania produktu znajdują się w zakładce KARTA PRODUKTU, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce DO POBRANIA.

 
papier_firmowy_A4.zip (Papiery firmowe)

W razie wątpliwości związanych z tym produktem, prosimy o kontakt mailowy:  sklep@cuddruk.pl  lub telefoniczny:  32 248 66 73  (w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00).